Workshops door Dvision

Dansschool Dvision organiseert niet alleen danslessen maar ook workshops op scholen, evenementen, feestjes. Alles kan afgestemd worden op maat waaronder ook nummerkeuze. Het is mogelijk om elke workshop te personaliseren. Afhankelijk van jouw behoeften bespreken we samen een schappelijke prijs. Bekijk hieronder de verschillende workshops en neem contact op om een workshop in te plannen!

Schoolworkshops

Je kan Dansschool Dvision boeken voor een leuke workshop op school. Organiseer je een sportdag?

Dansschool dvision zorgt voor een leuke ervaring/ kennismaking met dans voor alle leeftijden. We doen een warming up en leren een choreografie aan op maat. Plezier verzekerd!

Evenementen

Wil je creatieve toevoeging aan jouw evenement? Dansschool Dvision zorgt voor een unieke aanvulling  op je evenement (dorpsfeest, carnaval zitting ,trouw, opendeurdag, bedrijfsfeesten, tentoonstellingen…).

Wij verzorgen een mix van 10-15 minuten en deze kan naar eigen behoefte herhaald worden op verschillende tijdstippen. Wij zorgen voor een energievolle sfeer op al uw evenementen!

Teambuilding

Leer elkaar beter kennen op de dansvloer door Dvision! Moedig je teamgenoten aan om te dansen en schud die heupen samen even helemaal los.

Groepsdans, fitdance, workout… Keuze uit verschillende stijlen dans is mogelijk! Leer een leuke choreografie op een (eventueel) zelf gekozen nummer.

Teambuilding

Vrijgezellendag

Wil je even helemaal los gaan samen met je vriendinnen? Dansschool Dvision regelt de zaal, muziek, dans en eventueel andere leuke toevoegingen.

Kom uit je comfortzone en trek samen je stoute schoenen aan! Verschillende verzoeken zoals heels, verleidelijke dans… zijn mogelijk, niks is te gek bij dansschool Dvision. Wil je shaken op Cardi B of een ander nummer naar keuze? Let’s get loose!

Videoclip

Danseressen nodig voor een videoclip? Dvision regelt energieke dansers die jouw videoclip laten knallen. Choreografie, dansers, oefenlessen en zaal wordt door Dvision geregeld.

Neem contact op om alles door te nemen om een unieke en spetterende clip op te nemen!

Privé les

Vraag jouw privé les(sen) aan